مجموعه رادینتا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه گان جراحی آستین کش دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب گان جراحی ضد آباستعلام قیمت گان جراحی نانو

گان جراحی یک نوع روپوش است که در بیمارستان‌ها توسط بیمارارن و پرسنل بیمارستان استفاده می‌شود. این محصول در کشور ایران به صورت عمده تولید شده و به فروش می‌رسد.

انواع گان جراحی عبارتند از: گان جراحی یک‌بار مصرف، گان جراحی چند بار مصرف، گان جراحی ضد آب و گان جراحی آستین کش دار.

فروش گان جراحی در داروخانه ها و فروشگاه‌های لوازم طبی صورت می‌گیرد. اما می‌توان این محصول را به صورت اینترنتی نیز تهیه کرد و از مزایای فروش ویژه گان بهره برد.

فروش ویژه گان جراحی آستین کش دار

راهنمای انتخاب گان جراحی ضد آب

راهنمای انتخاب گان جراحی ضد آب گان جراحی تولید شده در ایران دو نوع است: یک بار مصرف و چند بار مصرف. در نوع یک بار مصرف آن، هیچ گونه تار و پود و بافت پارچه ای وجود ندارد. اما نوعی از گان، که به صورت چند بار مصرف تولید می‌شود دارای بافت بوده و جنس آن مخلوطی از پارچه‌های مختلف مثل پنبه و نانو است.

یکی از ویژگی‌های مهم گان، برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها و ویروس‌ها، ضد آب بودن آن است گان ضد آب در کارخانجات تولیدی، با گرماژ متفاوت تولید می‌شود و هرچه گرماژ بالاتری داشته باشد مرغوب‌تر است.
گان جراحی نانو، در دسته گان چند بار مصرف قرار می‌گیرد و از کیفیت خوبی برخوردار است. از مزایای این محصول این است که می‌توان چندین بار آن را شست و ضدعفونی کرد. از این لحاظ استفاده از گان نانو مقرون به صرفه است.

به دلیل فعالیت طولانی مدت کادر در مان در اتاق عمل، رنگی که برای گان جراحی انتخاب می‌شود نباید باعث خستگی چشم شود، به همین دلیل گان جراحی باید به رنگ‌‌‌های آبی کم‌ رنگ، خاکستری کم‌ رنگ یا سبز باشد تا آسیب کمتری به چشم وارد کند. همچنین جنس گان باید از الیافی باشد که ایجاد حساسیت نکند. الیاف نانو، ویسکوز و پنبه از این لحاظ مناسب هستند.
یکی دیگر از ویژگی‌های گان جراحی خوب این است که به آسانی قابل پوشیدن باشد. به همین جهت اندازه‌ی گان باید مناسب بوده و از قسمت پشت نیز باز باشد.

استعلام قیمت گان جراحی نانو

استعلام قیمت گان جراحی نانو گان جراحی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و این محصول بر اساس فاکتورهای متفاوتی قیمت گذاری می‌شود. یکی از فاکتورهای موثر برقیمت جنس گان است.

قیمت گان بر اساس جنس و کیفیت پارچه‌ای که در آن به کار رفته متغیر است. مورد بعدی سایز و اندازه گان است بدیهی است که قیمت گان سایز بزرگ کمی بیشتر از گان سایز کوچک است.
علاوه بر موارد بالا برخی فاکتورهای دیگر مانند میزان تولید، عرضه و تقاضا در بازار نیز در قیمت گان موثر است. برای اطلاع دقیق از قیمت گان جراحی نانو می‌توانید از طریق سایت اقدام نموده و از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

زهرا محدث

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

تماس با ما

مجموعه رادینتا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید